Melon Rainbow
A pink neon lamp and a laptop screen illuminate the semi-naked blonde girl on the bed. Her name is Melon Rainbow and she’s working. During the day she has a different job, cleaning for people she has next to no contact with. A blind boy changes that. Melon Rainbow tries to help him and herself.