Meda
Meda’s deceased foster mother has hardly been buried when the girl and her foster father prove to have the law against them. For administrative, irrelevant reasons, Meda is immediately removed from home. The foster father attempts to show the bureaucrats that no one benefits from this decision, but is it worth it?