Matkormano
This is the remarkable story about ’the mage’ Matkormano (Maurice Gérard) who, together with his disciples, managed to transmuted matter to make a ‘mother-statue’ speak and predict the future. In 1968, in Marsal, Lorraine, Matkormano gets accused of being responsible for his sons’ disappearance. He proclaimed his innocence.