Letters from Ethiopia
Hiwot Amasu, unelected spokeswoman of the Ethiopian independent film movement, dreams of a future for Ethiopian film. A nascent film culture. She visits places that are important for filmmakers, such as the African Jazz Village of the legendary Mullatu Astateke, and talks to them about the future. Commissioned by IFFR.