Inner Man
An early precursor to her feminist video works on domestic spaces, artist Idemitsu Mako mocks the objectification of women with a hilarious reversal from conventions of psychedelic art: a kimono-dressed woman performs a traditional dance with a naked dancing man superimposed over her to reveal her playful inner psyche.