Hello
A Mexican woman talks about her childhood on a rubbish tip. A German with a severe disability in both hands explains about his job as a computer animator. What’s the connection? A digitally animated severed hand clicks on one, then the other on an other-worldly, white screen. A macabre metaphor for the arbitrary nature inherent to boundless communication.