Harbour City
Harbour City portrays modern metropolis Hong Kong’s hyperactivity. The footage, primarily shot at a fish market, was doubled multiple times by the filmmaker creating an intensified experience that culminates in an overwhelmingly colourful, abstract image. Every screening is unique as projection requires two 16mm projectors.