Flots gris
After a complex break-up, Livia literally ends up in the gutter. Her friends’ hospitality proves to have its limits and so she has to find another place to sleep. She wanders the industrial east of Montreal tailed by a beautiful peacock. Pretty damn annoying if it reminds you of your ex.