Father
A visit from his long absent dad leaves Lado and his younger brother frustrated, with many unanswered questions. But an encounter with a total stranger later that night offers unexpected insight into the father-son relationship. Subtle, hard-to-explain emotions are shown boldly in this outstanding short film by Georgia’s new directing talent.