Barcelona looks eerily empty - take a glance at the Camp Nou like you’ve never seen it before: deserted, with a guy all bandaged up but dressed in a suit, giving advice in riddles. What are those choppers doing, hovering over the city? And whose tanks are prowling the streets? There’s a killer on the loose, but that’s no reason for an evacuation. There’s a professor who’s convinced that victims are a particular type of human being but wouldn’t know whether he himself is one of them. There’s a cop who might have more of an anarchistic bent than he would ever admit to himself. There’s a model who understands that murders are there to be faced...