Fat Boy Never Slim
Two fat Thai schoolboys don’t want to serve in the military when they turn 21. They'd prefer to take the territorial defence course instead. But if they want to get in, they will have to pass a physical test. This proves to be quite difficult, so the big boys discuss alternative options over a meal.