Eidola
Artist Peter Miller used infrared glasses to examine a coil that runs in the camera and subsequently wrote his 'images' on it using a laser pen. The title Eidola refers to the long-lost theory of intromission that assumes that objects send tiny particles of their own material to our eyes.