Gonzalo Suárez is Ditirambo, which doesn’t mean that Ditirambo is also Gonzalo Suárez, even if he plays him - his doppelganger looks different, most of the time. 'Ditirambo' is actually an awkward name for a person, as dithyrambs were sung by choirs - Whitman anybody? Why not? Which could be the motto for Ditirambo: Anything goes. Judging by Ditizalo's impenetrable, vaguely Buster Keaton-ish deadpan look, he certainly seems to agree - and Suárambo always speaks the truth. Enter the widow of a writer, and with her a mission: "Find the former lover of my damn dead hubby so that I can exact my revenge on that hussy!"
What follows in this proto-postmodern play with literary as well as cinematic tropes soon has little to do with this, even if we might come back to the story. A wild and mellow goose chase, zig-zag.