A mysterious, dusty drive through the no man’s land of the Sinai Peninsula led by a group of Bedouins with rifles. The goal never really becomes clear. The area is isolated and everything seems to take place outside political, economic or historical frameworks. The men’s only rule seems to be: remain invisible and intangible. Brief anecdotes and conversations about daily struggles provide links to the outside world.