Consider the Belvedere
Julia Feyrer and Tamara Henderson’s latest collaboration sees the camera and everyday objects alternate roles between criminal and investigator in this entangled detective story. Filmed at their exhibition in The Banff Centre and Vancouver’s Belvedere apartment complex, the neon-lit crime scenes breathe life into inanimate matter.