Cada vez que...
Yes, this is a film from/about the world of surfaces, ephemeral beauty - and the surprising depths, even abysses to be found behind seemingly shallow surfaces; a world of expensive goods and price tags, fashions and fads, of a cosmopolitan sameness where London or Paris are everywhere, as long as chic people know how to move their hips coolly and smile at each other noncommittally. And yet, there’s nothing frivolous to Each Time That... Instead, there’s a playful earnestness that suggests how different this all is.