Bowl
Made in the aftermath of the failed protests against the Anpo U.S.-Japan Security Treaty, the Adachi-involved student film collectively made by Nihon University Film Studies Club, depicts a young man attempting to break out of a ritual as it increasingly becomes uncertain whether his actions are autonomous or part of the ceremony.