Bob Dylan Hates Me
Director Caveh Zahedi (I Am a Sex Addict) originally planned to relate 52 of his awkward celebrity encounters in a podcast but decided to adapt them for animation. This pilot for a web series starts with a blast: Bob Dylan in a plane, cringing, and Zahedi’s detached, funny voiceover.