American Reflexxx
A social experiment with performance artist Signe Pierce who walked the streets of Myrtle Beach, South Carolina in a sexy tight dress and mask. Director Alli Coates and Pierce agreed not to communicate until the experiment was over, but never expected the terrible responses. A technicolour spectacle that elicits questions about gender stereotypes, mob mentality and violence in America.