A Man Returned
To escape the poor conditions in Palestinian refugee camp Ain El-Helweh, Reda wandered Greece for three years. He is now an addict and back at the camp that is suffering the effects of the war in Syria. His parents have arranged a bride in the hope of getting his life back on track. A reason to party.