YOU ME AND IT
We’re alone in a darkened room. Trembling on the line between the violent and the risible, YOU ME AND IT traces a world where cruelty is ticklish but always looming. With frantic energy, supernatural comic timing and a rogues' gallery of actors, Anita Delaney tells us tall tales with delightfully grubby hands.