Untitled (The City at Night)
Fascinating study of an anonymous artist's life's work. She compiled an enormous archive of abstract drawings that resulted from minor events and coincidences during countless night-time urban walks. A few of the thousands of drawings - or rather scores - are brought out. Gradually it becomes increasingly clear why the artist chose not to exhibit this work. See also This Place Is Every Place in compilation programme Somewhere, Sometime.