Transformers: The Premake
On YouTube, one could access a wealth of Transformers: IV production footage recorded by amateurs in locations where the film was shot, such as Detroit and Hong Kong. The Premake turns 355 videos into a critical investigation of the global big-budget film industry, amateur video-making, and the political economy of images.