Totems
Adèle moves into granddad's house to sort things out. In the meantime, he takes his frustrations out on the nursing home staff. Totems reveals the gruff, yet impassioned relationship between grandfather and granddaughter as well as their shared obsession: the French state's moral failings during World War I.