The Visitor
Exploring the timeless landscape of the Judean desert like a lost space traveller, a woman examines plants and animals. Synthetic sounds defy all logic. Through the representation of the self out of place in her own body and environment, the visitor collects information. A rootless individual hunting for her own social history.