The Terrorizers
They don’t know each other, but the lives of ten people become intertwined in The Terrorizers. Edward Yang, who lived in the United States for a long time, concentrates on three storylines that occasionally briefly cross. A photographer becomes obsessed by the pictures he has taken of White Chick, the girlfriend of a criminal on the run from the cops. She is staying with her mother, recovering from an ankle injury she got when escaping the police. Boredom makes her start making hoax phone calls, and sometimes these have far reaching consequences - such as a marital crisis between a writer and her ambitious husband.