The Living Need Light, the Dead Need Music
A colourful funeral procession travels from Ho Chi Minh City for a visual, musical tour of the eccentric funeral traditions and rituals of Southern Vietnam. Cultures linked by the raw symphony of a brass band. The Propeller Group builds an altar to the 'global south' where grief and joy meet on the threshold of life and death.