The Liquid Casket/Wilderness of Mirrors
In The Liquid Casket Clipson, like some reckless traveller driven by a Mabusian force, takes us on a journey, hypnotically guiding us through a realm of dreams that seems to consist solely of light, shapes and colours. Shot on and screened from film. Soundtrack by sound artist and composer Lawrence English.