The Golden Triangle
Poetic, romantic portrait of a city and a woman who can't or won't sit still. She’s travelling. Travelling forever. And never coming back forever. She will even soon leave Paris where fate has led her. The film was quite suitably shot in nostalgic 16mm. With super-brief cameo by director Vasconselos.