The Dragon Is the Frame
A tribute to artist Mark Aguhar, Clark’s diary-like film could be compared to opening a mystery novel in the middle of the book. While the clues don’t lead to answers, their gentle tone invites us to keep looking and reminds us that the search is necessary.