The Dialogues is a series of short videos which combine politics and poetry as well as films and ads. They are made for street billboards and subway monitors, and in an ironic manner apply the styles of both classic and modern propaganda to today's dilemmas, be this a war, a global economic crisis or a fight for human rights.