Swimming in Your Skin Again
Drenched in the heat, spirit and landscape of South Florida, Swimming in Your Skin Again celebrates the spiritual feminine and coming of age.Guided by female inspirations we tour the ritual anchorages of life in and around Miami: the Catholic church, the swamp, the backyard, the water.. An intensely musical film that Terence Nance collaborated on with his brother and musician Norvis Jr.