Speaking into the Air
Long before digitization, radio hams communicated with friends all over the world. In a basement, an old Canadian stubbornly keeps trying to make contact. In his Montreal home, André Sipos keeps his World War II memories alive with an array of antennas and radio gear - a communications time machine.