She Walks
Marion was actually pretty happy in the banlieue with her friends, her part-time job and her boyfriend, but something has changed since she witnessed a local boy jump off some flats. She wants to leave, go somewhere else; what's stopping her really? A likeable, liberating coming-of-age story.