Sexy
Kurdwin Ayub interacts with Miley Cyrus’s video We Can’t Stop. In her room, she observes, imitates and interprets Miley's video, but whereas the latter is self-confident and sexual, Ayub is mainly insecure and desperate about her exhibitionist side.