Second Sighted
Stratman selected a pretty random set of documentary images from the vaults of the Chicago Film Archives to combine them into a suggestive landscape. Combining the new and the old, the artist constructs a surreal stratification of material, ranging from computer-generated images to archive footage of satellites.