Rock on Bones
The contrast between the beautifully shot background images and the everyday goings-on is as manic as the band itself. This material is supplemented by historical images giving context and explanation. Rock on Bones gives a contemporary face to the Russian alternative music scene - a particularly humorous, uneasy portrait of a band that eschews both success and obscurity.