Raquel lives in a Belo Horizonte suburb with daughter Luiza. Together they prepare for Luiza's 15th birthday, which traditionally involves a big party and a big dress. Raquel is rushed off her feet, and then there are employers, bills, the shopping and a lover, all demanding attention.