Pan
A beautiful Islamic location with typical mosaics is the starting point for a muted investigation of the materiality of film versus video images. Born in St. Petersburg and now based in New York, Anton Ginzburg bases his work on the travels he undertakes, aiming to reach mythical places or lost horizons.