Now Eat My Script
It all started with the story of an aunt smuggling a sacrificial lamb across the Syrian-Lebanese border in the boot of her car. However, the script just doesn't want to become fiction. Al Solh reflects on her artistry, impending motherhood and feminism in the light of the current war and violence in the Middle East.