Living
Frans Zwartjes films himself, camera in hand, while he restlessly wanders around his home with his wife. The music, the empty space and the use of an extremely wide-angle lens create an odd tension. This experimental classic is part of the series Home Sweet Home which explores various rooms at the Zwartjes’ home.