Je suis une bombe
Elodie Pong likes to play around with staggering sights and piercing words. This time, a pole-dancer in a full-body Panda costume gives the audience a post-show piece of her mind. The performance is mind-blowing in its absurd mix of tackiness and sensuality, the culminating rant (punctuated by sighs of exhaustion) fierce and gutsy.