Granny
Every refugee story touches on the truth. An old woman living alone on an island near Singapore is warned about boat people. She finds a Burmese girl in her home and seems to adopt her like a daughter, but life is more realistic. The film is also more realistic with an exceptional actress in the role of Granny.