Formales Gewissen
Yves Netzhammer's usually language-free animations offer freaky in-a-nutshell versions of all the disturbing sights and events we (are forced to) witness every day. Befitting an age of indifference, these series of grotesque rituals and absurd cycles are presented in a glacial, uncaring aesthetic. Genuinely disturbing genius.