Flies.
The filmmaker calls it a character study, but there are two of those in this short, spatial film: the architect and the apartment complex he designed where he now lives alone. Flies. is set in Pretoria, South Africa in 1995. The white government architect's role was already played out. See also Excuse Me, While I Disappear.