Cosmodrama
There’s sex, a monkey walks around and the psychologist makes another attempt to bring the proof of God into the discussion, but to no avail. Cosmic self-regulation and parallel universes have the last word, the astronomer explains; there are now multiple versions of him walking around. At the last moment, one of them comes up with another explanation that could bring down all that went before.