Calling
Gradually, the relationship between the two starts to change: the lonely stay in nature offers the boy a new perspective on himself and his father. In this careful feature debut, Marcin Dudziak captures this change in minuscule gestures, summary dialogues and sparse events. The natural surroundings play an important role and are illuminated in beautiful 16mm shots in all their guises - alluring, threatening, indifferent or helpful.