Buffalo Juggalos
The Insane Clown Posse is one of the most radical hip-hop crews in the US. Their fans have adopted a tribe ethos that has become a subculture. The film is composed of disturbing scenes shot in long takes in which the Juggalos perform acts of violence, mayhem, sex, wrestling and destruction. 'Erase irony. Evade narrative. Give as much as you get. Seek sincerity.' (Scott Cummings)