Bloedhond
Adrenaline and testosterone are tearing though Gijs’s veins and he can't control his temper. He seeks help, yet not wholeheartedly. Dutch talent Peijnenburg compares his protagonist to a fighting dog using gritty video of dog fights. Rough and unstoppable, yet vulnerable.