Arid Edge
Bicycle ride through the rugged landscape of the Valle de la Lune in the Atacama in Northern Chile, the driest desert in the world. The cyclist enters a seemingly endless, yet soothing and intimate emptiness. Part of Phil Dadson's Atacama trilogy.